App voor hotels: extra service en omzet

Een app voor hotels speelt in op twee van de meest belangrijke zaken die er in de hotelbranche zijn: gastvriendelijkheid en service. Een app voor hotels kan een grote en belangrijke rol in duidelijke informatieverschaffing spelen. Dit geldt zeker voor de Gastgemak App van Recreatie-Apps. Deze app voor hotels is duidelijk, efficiënt, mooi vormgegeven en omzetverhogend en kostenbesparend. 

Efficiënte informatievoorziening door een app voor hotels

Met de app kunt u uw hotelgasten over heel veel verschillende dingen informeren. Bijvoorbeeld de faciliteiten van het hotel, zoals de wifi, de dinermogelijkheden voor het restaurant, openingstijden en nuttige informatie. Maar u kunt ook leuke tips geven voor de omgeving. Een app voor hotels kan eraan bijdragen om elke gast de informatie te verschaffen die hij of zij wil vinden en kan zelfs uw eigen hotelfolders, omgevingsfolders, losse aanplakbiljetten en losse kortingscoupons die nu nog uw hele receptiebalie of zelfs uw hele lobby bezetten vervangen. Recreatie-Apps noemt deze app niet voor niets de Gastgemak-App.

Informeer uw gast via een pushbericht

De app beschikt ook over de mogelijkheid om een pushbericht te sturen naar gebruikers van de app. U kunt hier zelfs een locatie aan koppelen. Bijvoorbeeld alleen naar gebruikers die op dat moment in het hotel zijn. Met deze mogelijkheid kunt u nieuws, mededelingen, aanbiedingen of kortingen delen. Hiermee genereert u ook nog eens extra omzet!

Altijd up-to-date

De app is eenvoudig door u zelf up-to-date te houden via het makkelijke beheerprogramma. Zo beschikken uw gasten altijd over de actuele informatie van het hotel, maar ook de informatie over uitjes in de omgeving en evenementen. Denkt u er alleen al eens aan hoeveel tijd de app voor hotels bespaart op het aanvragen van de juiste folders uit de omgeving.

Overige mogelijkheden van een app voor hotel

Naast informatievoorziening zijn er nog vele andere toepassingsmogelijkheden van apps voor hotels te bedenken. Recreatie-apps.nl heeft bijvoorbeeld ook de Schoonmaak-App ontwikkeld, waarmee de schoonmaak van uw hotelkamers of de werkzaamheden van de Technische Dienst gemakkelijk te plannen zijn. Deze app voor hotels maakt het bijvoorbeeld mogelijk om eenvoudig de schoon te maken kamers en faciliteiten in te plannen voor uw schoonmaakmedewerkers. Diezelfde schoonmaakmedewerkers kunnen de schoongemaakte kamers en faciliteiten bovendien zelf gemakkelijk weer vrijgeven, zodat u altijd precies en op tijd weet waar uw gasten wel en niet naartoe kunnen worden verwezen. 

Overigens kan ook de Technische Dienst geheel op deze app voor hotels draaien. Ook voor de de medewerkers van deze afdeling zijn door de leidinggevende projecten in te plannen die vervolgens afgewerkt kunnen worden door de technische medewerkers. Ook de schoonmaak en andere afdelingen kunnen gemakkelijk kapotte of missende zaken in de app voor hotels melden, waarvan de medewerkers vervolgens direct een melding krijgen op hun telefoon of tablet. Zij kunnen de problemen direct verhelpen en wederom ultieme gastvriendelijkheid en service bieden.

Highlights App voor hotel

Ontdek wat een app voor hotels voor uw hotel kan betekenen

Benieuwd hoe een app voor hotels uw eigen gasttevredenheid en service kan stimuleren? Neem dan nu contact op, zodat we samen met u naar de mogelijkheden kunnen kijken!

Contact opnemen

 

De huidige recreatiemarkt vraagt meer creativiteit en innovativiteit van u. Uw gasten verwachten steeds meer informatie en steeds sneller.

Om recreatieondernemers te kunnen ondersteunen in deze behoefte heeft AICN een nieuw terrein betreden. In de vorm van Recreatie-apps.nl zijn we het ontwikkeltraject van diverse Apps gestart. De Gastgemak App en Schoonmaak App zij hiervan goede voorbeelden.

Meer info »