Met de Gastgemak App deelt u eenvoudig uw park of hotel gegevens met uw gasten 
 

 




Een eigen Gastgemak App is een kadootje!

Voor uw gasten maar zeker ook voor u zelf!
De app is ideaal om als eigentijds marketing instrument in te zetten. U creëert extra uitstraling van uw park en uw gast is snel geïnformeerd.

Met een eigen CRM beheersysteem kunt u de app eenvoudig helemaal zelf beheren en via de ingebouwde editor is de app volledig in uw eigen huisstijl op te maken.

 

 





Bespaar op uw welkomstpakketten

Deel deze informatie simpelweg via de app met uw gasten. De aangeboden informatie in de app is bovendien altijd up-to-date. Alle wijzigingen die u doorvoert worden a-la-seconde online in de app verwerkt.

Hoeveel tijd en printjes bespaart u als u bijvoorbeeld de openingstijden aan wilt passen in al uw informatie brochures? Tel uit uw winst!

 




Promotie via banners en pushberichten!

Bij iedere pagina die u aanmaakt in de app heeft u de mogelijkheid om onderaan een lopende banner aan te maken. Hier kunt u de aandacht van de gast vestigen op een pakkende tekst of aanbieding.

Ook het verzenden van (lokale) pushberichten naar de gast via de app is een doeltreffende manier om de gast snel te informeren of te triggeren met een leuke actie.


Uw faciliteiten, aanbiedingen en recreatieprogramma mooi gepresenteerd
 

 




Win tijd op handling bij aankomst

Welke terugkerende vragen krijgt u geregeld van uw gasten die u simpel kunt ondervangen door de antwoorden alvast in de app te delen? Openingstijden? (Nood) telefoonnummers? 

Bij iedere faciliteit heeft u de mogelijkheid om 7 regels openingstijden aan te maken en ook aan het hoog-en laagseizoen is gedacht. Voeg sfeerfoto's toe, al dan niet met een slide-show en een pakkende banner, en... weg vraag!

 

 





Bespaar op printjes en tijd

Heeft u wel eens uitgerekend hoeveel printjes u jaarlijks maakt van uw recreatieprogramma's?
U kunt hier aanzienlijk op de kosten (en het milieu.. Greenkey!) besparen door via de kalenderfaciliteit het programma te delen met uw gasten.

Inschrijvingen zijn per activiteit aan te geven en komen overzichtelijk in de beheeromgeving binnen. Per activiteit print u eenvoudig een lijst met deelnemers. 

En wist u al dat de gast zijn inschrijving direct door kan zetten naar zijn prive-FaceBook pagina? De App maakt automatisch een bericht aan inclusief uw website vermelding en logo.
Mooie extra reclame!

 


Creëer extra service en omzet

Optioneel is voor de Gastgemak App een bestel-module beschikbaar. Uw gast kan waar en wanneer deze wil, zijn bestelling direct online via de app doorgeven. Bekijk de bestel-module.

Bestellingen komen automatisch in een aparte shop-beheeromgeving binnen inclusief een bevestiging per e-mail. U kunt uw bakker of supermarkt een eigen inlogcode geven zodat deze de bestellingen kan beheren en bestellijsten simpel zelf uit kan printen.

Ook hier heeft u als voordeel geen losse bestelformulieren meer en (foutieve) optelsommen maken. En natuurlijk een extra service naar uw gast en de kans op extra omzet!


De huidige recreatiemarkt vraagt meer creativiteit en innovativiteit van u. Uw gasten verwachten steeds meer informatie en steeds sneller.

Om recreatieondernemers te kunnen ondersteunen in deze behoefte heeft AICN een nieuw terrein betreden. In de vorm van Recreatie-apps.nl zijn we het ontwikkeltraject van diverse Apps gestart. De Gastgemak App en Schoonmaak App zij hiervan goede voorbeelden.

Meer info »