Gastgemak App
een cadeautje voor uw gasten
|
Voor uw gasten maar zeker ook voor u zelf! Met een eigen CRM beheersysteem kunt u de app eenvoudig helemaal zelf beheren en via de ingebouwde editor is de app volledig in uw eigen huisstijl op te maken. |
|
Deel deze informatie simpelweg via de app met uw gasten. De aangeboden informatie in de app is bovendien altijd up-to-date. Alle wijzigingen die u doorvoert worden a-la-seconde online in de app verwerkt. Hoeveel tijd en printjes bespaart u als u bijvoorbeeld de openingstijden aan wilt passen in al uw informatie brochures? Tel uit uw winst! |
|
Bij iedere pagina die u aanmaakt in de app heeft u de mogelijkheid om onderaan een lopende banner aan te maken. Hier kunt u de aandacht van de gast vestigen op een pakkende tekst of aanbieding. Ook het verzenden van (lokale) pushberichten naar de gast via de app is een doeltreffende manier om de gast snel te informeren of te triggeren met een leuke actie. |
|
Welke terugkerende vragen krijgt u geregeld van uw gasten die u simpel kunt ondervangen door de antwoorden alvast in de app te delen? Openingstijden? (Nood) telefoonnummers? Bij iedere faciliteit heeft u de mogelijkheid om 7 regels openingstijden aan te maken en ook aan het hoog-en laagseizoen is gedacht. Voeg sfeerfoto's toe, al dan niet met een slide-show en een pakkende banner, en... weg vraag!
|
|
Heeft u wel eens uitgerekend hoeveel printjes u jaarlijks maakt van uw recreatieprogramma's? Inschrijvingen zijn per activiteit aan te geven en komen overzichtelijk in de beheeromgeving binnen. Per activiteit print u eenvoudig een lijst met deelnemers. En wist u al dat de gast zijn inschrijving direct door kan zetten naar zijn prive-FaceBook pagina? De App maakt automatisch een bericht aan inclusief uw website vermelding en logo. |
|
Optioneel is voor de Gastgemak App een bestel-module beschikbaar. Uw gast kan waar en wanneer deze wil, zijn bestelling direct online via de app doorgeven. Bekijk de bestel-module. Bestellingen komen automatisch in een aparte shop-beheeromgeving binnen inclusief een bevestiging per e-mail. U kunt uw bakker of supermarkt een eigen inlogcode geven zodat deze de bestellingen kan beheren en bestellijsten simpel zelf uit kan printen. Ook hier heeft u als voordeel geen losse bestelformulieren meer en (foutieve) optelsommen maken. En natuurlijk een extra service naar uw gast en de kans op extra omzet! |
Om recreatieondernemers te kunnen ondersteunen in deze behoefte heeft AICN met Recreatie-apps.nl de Gastgemak App ontwikkeld. Met de Gastgemak App houdt u uw gasten op een leuke en makkelijke manier op de hoogte!