Hotel App: informatief, duidelijk en gastvriendelijk

Een hotel app biedt u de mogelijkheid om mee te gaan met de tijd in uw dienstverlening. De kansen van tegenwoordig, zult u met een hotel app nog makkelijker kunnen benutten.

U ziet het overal om u heen, of het nu bij uw gast in de lobby, uw leverancier of uw concurrent is: het gebruik van apps. Een app om snel iets te regelen, een app om informatie te vinden of een app om iets te kopen of reserveren. U als hotel wilt uw gasten graag van de meest complete en recente informatie voorzien en u wilt ook dat gasten gemakkelijk en snel een reservering bij u kunnen doen. Tot slot wilt u goede en snelle service bieden. Een hotel app is in alle gevallen dé uitkomst. Er zijn namelijk diverse voorbeelden van een hotel app te vinden. Elke hotel app speelt op een ander doel in, maar elke hotel app speelt in op eenvoud, service en uiteindelijk gastvriendelijkheid. Dit zal uw omzet uiteindelijk ten goede komen.

Hotel App voor duidelijke informatie

Een duidelijk voorbeeld van een hotel app is de Gastgemak-App. Hiermee kunt u daadkrachtig op duidelijke informatievoorziening en een goede service inspelen. Met deze hotel app kunt u namelijk eenvoudig uw hotelgegevens met uw gasten delen. Prijzen, kamersoorten, het restaurantmenu, maar ook acitiveiten in en buiten het hotel en speciale acties kunt u duidelijk en overzichtelijk presenteren middels deze hotel app. Uw gasten hebben door de hotel app overal alle benodigde informatie ter beschikking, duidelijk en eenvoudig weergegeven. Uw gasten zullen deze service middels de hotel app zeker waarderen en zullen uw gastvriendelijkheid door de hotel app steeds beter weten te waarderen.

Hotel App als aanjager van service

Een hotel app helpt u uw service te verbeteren. Alleen al door goede informatievoorziening kunt u als hotel goede service bieden. Een hotel app biedt echter veel meer mogelijkheden om nog meer gastvriendelijkheid te kunnen realiseren. Naast de Gastgemak App, bestaat er bijvoorbeeld de Schoonmaak App. Met deze hotel app kunt u de schoonmaak en alle werkzaamheden van de Technische Dienst (hierdoor wordt deze hotel app ook wel de 'Cleaning & Maintenance App' genoemd) namelijk efficiënt inplannen. Gasten kunnen sneller - misschien wel zoals vaak gewenst vóór de officiële inchecktijd - hun kamer betreden en storingen of schades kunnen snel hersteld worden door uw technische afdeling. Deze services van de hotel app zullen uw gasten zeker aanspreken.

Ook geïnteresseerd in de mogelijkheden van een Hotel App?

Kijk dan eens naar de referenties van de verschillende hotels die al met een hotel app van Recreatie-Apps.nl werken. Hier vindt u verschillende voorbeelden van de mogelijkheden die de Facility Apps u bieden.

Overtuigd?

Neem dan contact op       of       Vraag een demo aan

De huidige recreatiemarkt vraagt meer creativiteit en innovativiteit van u. Uw gasten verwachten steeds meer informatie en steeds sneller.

Om recreatieondernemers te kunnen ondersteunen in deze behoefte heeft AICN een nieuw terrein betreden. In de vorm van Recreatie-apps.nl zijn we het ontwikkeltraject van diverse Apps gestart. De Gastgemak App en Schoonmaak App zij hiervan goede voorbeelden.

Meer info »