Menu

Enthousiaste gebruikers vertellen

Een greep uit meer dan 200 recreatiebedrijven die de Gastgemak App gebruiken

Noord-Holland

We zijn blij met de app! Het is fijn dat gasten via de app een melding kunnen doen die wij dan direct op de mail ontvangen. Op die manier hoeven gasten niet meteen naar de receptie te komen en kunnen wij snel op een verzoek of een gebrek reageren. Ook is het fijn dat je de aanwezige (lokale) gasten of alle app gebruikers kunt informeren via de app over bijvoorbeeld een voorspelde heftige storm of een storing op het televisie signaal zodat zij direct op de hoogte zijn. Tevens is het gewoon een service dat gasten via de app alle handige informatie over ons park kunnen vinden.

Mirja Klok-Brouwer

We werken nu al een aantal jaren met de Recreatie-App. Het instellen was vrij eenvoudig. We werden daar goed in begeleid. Sowieso is het contact met de medewerkers van Recreatie-Apps altijd heel prettig. De app is nu goed ingericht en elk jaar kunnen we de vormgeving door middel van nieuwe foto’s opfrissen. Voor de communicatie met onze gasten is de Recreatie-App heel belangrijk. Het is een laagdrempelig en actueel informatiekanaal. Het Animatieprogramma staat er volledig in en kan ook heel eenvoudig worden aangepast bij wijzigingen. Met Push berichten kunnen we gasten attenderen op wijzigingen. De openingstijden zijn direct aan te passen, zodat de gast altijd de actuele informatie op de smartphone heeft staan. Het is fijn dat we ook kunnen meedenken en aanpassingen in het systeem kunnen voorstellen. Dit maakt dat de App zich kan blijven ontwikkelen naar de wensen van de gebruikers. We vertrouwen er op dat het Recreatie-Apps daardoor zal blijven doorgroeien en verbeteren.

Leonie Koomen

Wij zijn heel blij met de recreatie-app. Het instellen en bijhouden is erg gebruiksvriendelijk en de gasten vinden het prettig om op deze manier up to date te blijven. Afgelopen seizoen liepen wij nog wel tegen wat problemen aan met het importeren van het animatieprogramma, maar dat is nu opgelost. We hopen hiermee het papiergebruik terug te dringen. Ook is het fijn om de gasten meteen op de hoogte te kunnen brengen als er iets wijzigt. Kortom, het is een mooie aanvulling voor onze gasten en wij zijn van plan om er het komende seizoen nog méér gebruik van te maken!

Namens team De Watersnip Leonie de Kluijver Marjon Mulders

Friesland

Wij gebruiken de app nu een jaar en wat is die in 2020 goed van pas gekomen! Het is een gebruiksvriendelijke app waarmee we in het ‘corona-seizoen’ heel snel konden schakelen, pushberichten uitzenden, gasten op laten geven voor de activiteiten en een app waarmee de gasten heerlijke broodjes konden bestellen. Door de app actief te promoten zijn we ook beduidend minder papier gaan gebruiken. Er waren een paar kleine puntjes, maar die worden opgepakt. De communicatie hierin is heel helder.

Siska Russchen, December 2020

Drenthe

Zowel wijzelf als onze gasten zijn erg blij met de Recreatie-app. We zetten het in voor onze broodjesservice, het reserveren van het zwembad, ons activiteitenprogramma, nieuws over de camping en het doorgeven van snackbarbestellingen. Achter de schermen kunnen we eenvoudig dingen aanpassen en inrichten. Voor ons en de gast is de app gebruiksvriendelijk, compleet en heeft het een mooie layout. Tot slot willen we graag nog even kwijt dat Recreatie-apps altijd voor ons klaar staat bij vragen en snel te bereiken is, kortom: een fijne samenwerking.

Annemijn de Weerdt

Overijssel

Sinds afgelopen seizoen maken wij actief gebruik van de app. Op deze manier bieden we naast onze huidige parkinformatie op papier een moderne vorm van communicatie aan en dit wordt goed ontvangen door gasten. Door de app kunnen wij onze gasten van informatie voorzien die altijd up-to-date is en daarnaast kunnen wij meldingen van gasten effectiever verwerken. Wij zijn tevreden!

Miriam Slomp

Gelderland

Ook wij werken sinds kort met de recreatieapp. Hebben best wel even getwijfeld maar zijn echt helemaal om. Direct je gasten informeren met een push bericht, bijvoorbeeld bij een extra leuk evenement of als er een water- of stroomstoring is. Echt ideaal. Iedereen meteen op de hoogte. Kan geen kabelkrant tegenop. We doen er alles aan om de informatie bij te houden en echt heel veel gasten en belangstellenden hebben de Zanderij-app reeds gedownload. We krijgen er ook goede reacties op terug. Alles lekker snel. Info op niveau! Mobiel is van nu en de toekomst toch? Zijn er blij mee, goede begeleiding vanuit de leverancier. Die zijn altijd bereikbaar. Hulde, echt waar…..

Ab Roos

Noord-Brabant

Eenmaal de knoop doorgehakt om Recreatie-Apps voor vakantiepark Herperduin te gaan gebruiken was de app binnen 14 dagen online. De beheeromgeving van de app is erg gebruiksvriendelijk en de Inricht-app is een gemakkelijke tool om alle aanpassingen, gemaakt in de beheeromgeving, direct te controleren. Bij vragen staat het team van Recreatie-apps je graag en professioneel te woord. Wij zijn de app sinds de zomervakantie van 2018 gaan gebruiken en de app is nu al niet meer weg te denken uit ons systeem. Broodjes worden online besteld, storingen online gemeld en ons recreatieprogramma is altijd up-to-date in de app. Aanpassingen in de beheeromgeving zijn direct zichtbaar voor onze gasten en foto’s worden mooi weergegeven.

Deborah Keukens

Zeeland

Camping Julianahoeve laat in de app goed zien aan haar gasten wat er allemaal te doen is op en om de camping. Zij maken gebruik van een iframe in de app, waarin realtime het animatieprogramma te zien is, inclusief de mogelijkheid tot inschrijven en betalen.

Wij gebruiken de app voor onze camping sinds vorig seizoen. Het is leuk om te zien dat de app inmiddels al honderden keren gedownload is. De inhoud van de app is makkelijk aan te passen en wij zijn ook erg blij met de mogelijkheid om mensen een berichtje te kunnen sturen. Dit kan gaan om de nieuwe broodaanbieding van het winkeltje tot informatie over fietsverhuur of files onderweg. Er is een keuze om het bericht aan iedereen te sturen die de app heeft gedownload of enkel aan gasten die op de camping zijn. Uit deze mogelijkheid blijkt dat de makers van de app goed meedenken met de branche. Ik weet zeker dat er nog veel downloads zullen volgen dit seizoen en ik verheug mij op de reacties op onze app.

Eva Kramers

Ook weten hoe jouw recreatiebedrijf profiteert van een eigen app?

 

Demo aanvraag