Schermafbeeldingen over de werking van de Front Office



 
 
De schoonmaker meldt zich aan met naam en pincode op de telefoon.  De schoonmaker krijgt een overzicht van de toegewezen accommodaties.

 In alle accommodaties hangt een 'tag' waarmee de locatie herkend wordt. De schoonmaak kan starten.



 
 
De status verandert in 'bezig'. In de back-office is dit ook direct zichtbaar voor de receptiemedewerkers.
Tijdens de werkzaamheden kan de schoonmaker direct een melding doorgeven aan de technische dienst. 

 De schoonmaker vult de tekst in en kan een foto nemen om de aard van de melding te benadrukken. 



 
 
De schoonmaker rondt zijn werkzaamheden af en kan de accommodatie gereed melden.

 De schoonmaker ziet welke accommodaties al gereed zijn en welke hij/zij nog dient uit te voeren.


  De meldingen voor de technische dienst komen automatisch binnen bij 'nieuwe meldingen'.

 
 
De medewerker van de technische dienst kan de melding accepteren.  De melding wordt nu toegewezen aan de desbetreffende TD medewerker.  De TD medewerker kan de status toevoegen of gereed melden.

De huidige recreatiemarkt vraagt meer creativiteit en innovativiteit van u. Uw gasten verwachten steeds meer informatie en steeds sneller.

Om recreatieondernemers te kunnen ondersteunen in deze behoefte heeft AICN een nieuw terrein betreden. In de vorm van Recreatie-apps.nl zijn we het ontwikkeltraject van diverse Apps gestart. De Gastgemak App en Schoonmaak App zij hiervan goede voorbeelden.

Meer info »